Saturday, February 21, 2009

Pasal MPV baru tuh

by ~izzuan a.k.a cot~

rtu aku de baca lam paper ckap pmilihan nma MPV bru tuh x ikot syarat pertandingan...
org tuh ckap nma yg dipilih Proton Exora tuh dipilih berdasarkan nma bunga Ixora sdangkan dlam syarat pertandingan ckap xleh pkai nma bunga2an nih (org kt paper tuh la yang ckap kn)...
jdi org tuh mebi agak xbpe puas ati lah kot kan...
tapi aku sa sdap gak nma Exora tuh...
Style apa kan...
hahaha kpd sape2 ygt thu leh xplain x psl benda nie....
lalallalalala~~~~~

3 comments:

Anonymous,  February 21, 2009 at 9:35 PM  

aku rasa org yg xpuas ati tu sama kes cm aku la..
aku letak 'proton ardhi' tp xmenang..
exora gak yg mng.

Anonymous,  February 22, 2009 at 3:48 AM  

pergh! bek buh Proton ainun an..hahah

Anonymous,  February 22, 2009 at 6:34 PM  

haha kpala hotak
x market langsung buh proton ardhi....
hahah lawak gila....

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP